Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Gyakori faszságok

A Gyakorikérdések.hu legviccesebb bejegyzései

Archívum

Ízesítés

2011.04.06. 22:20 Gyakori Faszságok (törölt)

 

A kérdés
 
fibbrizzo kérdése:

Orális szexnél használtok valamit izesitésnek?

Tudom hülye kérdés de láttam olyat filmbe hogy lányokra csokiszirupot vagy tejszinhabot raktak és ugy nyalták öket .Ti szoktatok ilyet használni vagy inkább a natur simánál maradtok ?(ezt ugy értem inkább a sima puncinál).Lányok fiuk válászára várok ...köszi..

A kérdés kiírásának időpontja: 03-30 18:46

A válaszok
 
Szilvás buktát, mert azt szeretem. Meg chillit, mert szeretem, ha duplán csíp.

Hasznos volt számodra ez a válasz? 

Ez a válasz 81%-ban hasznosnak tűnik.
A válasz írója 82%-ban hasznos válaszokat ad.
 
Kis disznózsírt

Hasznos volt számodra ez a válasz? 

A válasz írója 82%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 03-30 18:53
 
Kis erős pistával szoktam bekenni...

Hasznos volt számodra ez a válasz? 

A válasz írója 74%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 03-30 18:53
 
Smirgli papírt, vagy 6x6-os fulér lemezet! 
Vagy szarj a mellére és csapkodd szét strandpapuccsal, majd nyald le, imádni fogja.


Hasznos volt számodra ez a válasz? 

A válasz írója 76%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 03-30 18:54

 

Szólj hozzá!

Címkék: szar szex

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorifaszsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr722805883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása