HTML

Gyakori faszságok

A Gyakorikérdések.hu legviccesebb bejegyzései

Archívum

Csibésztallér

2011.04.06. 21:52 Gyakori Faszságok (törölt)

 

A kérdés
 

Ez lehet aranyér? Ugye nem? Nagyon félek.

Tegnap délelőtt a városban voltam,és nem tudtam el menni sehova wc-re,pedig nagyon kellett volna.Aztán tegnap este próbálkoztam,erősen nyomtam,de csak 2 kis bogyó jött.Ma reggel már eltudtam menni,egy kicsit kellett erölködnöm is,de azért jött vmi.És amikor töröltem a fenekem,akkor éreztem egy kis golyó szerű valamit,de nem jött ki a fenekemből,olyan volt,mintha egy kis cérna tartotta volna oda.De nem mertem erősebbe kihúzni.Viszont egyáltalán nem fájt,nem is vérzett.Ez aranyér lehetett vagy (ez most hülyén fog hangzani) egy "kakidarabka":) ami nem jött ki?? 
nagyon félek,h lehet h aranyér:( 
15 évesen nem korai ez?

A kérdés kiírásának időpontja: 2009-06-24 10:06

A válaszok
 
Véleményem szerint ez csibésztallér, más néven betyárkörte, tehát a seggszőrön csimpaszkodó szardarabka. Nem aranyér, tépd le, mert büdös lesz. :)

Hasznos volt számodra ez a válasz? 

Ez a válasz 100%-ban hasznosnak tűnik.
A válasz írója 82%-ban hasznos válaszokat ad.
A válasz megírásának időpontja: 2009-06-24 10:41

Szólj hozzá!

Címkék: szar

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorifaszsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr922805825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása